woensdag 14 oktober 2020

Van banden te koop

Een poos geleden kocht ik op een veiling een hele stapel banden, met de gedachte dat ik dan voorlopig genoeg banden zou hebben. En dat is zo!

Toen ik deze week eens naar mijn voorraadje keek, bedacht ik dat ik al die banden de komende jaren toch niet zou verslijten of dat de laatste banden wellicht niet meer bruikbaar zouden zijn tegen tijd dat ik ze om zou leggen.

Daarom bied ik via Marktplaats mijn overschot aan banden aan, even bij mijn advertenties naar de andere banden kijken.

Ik heb het volgende liggen:

  • Nieuw
    • 4  maal Marathon Greenguard 20x1.75, €10/stuk
    • 1 Vredestein Moiree 26x1.7, €15,-
  • Kort gebruikt
    • 1 Geax Tattoo 26x2.3, €7,50
    • 1 Marathon Winter spijkerband 26 x2.00 (eenmaal omgelegd, kort gefietst), €15,-
    • 2 Marathon 16x 1 3/8 van Brompton vouwfiets, samn €15,-
    • 1 Vredestein Moiree 20x1.75 gebruikt € 5,- 
    • 1 Vredestein San Marino 20x1 3/8 gebruikt, €5,-
De laatste twee staan niet op MP.
Stuur maar een bericht als je belangstelling hebt. Locatie Leek in Groningen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten